Kalendar
June 2017
S M T W T F S
« Apr    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Kotak Pesanan
14427 spams blocked
Last Message
0 minute
 ago
  •  
+ -
Pautan Facebook

Set Jerawat

 

 

 ZA 27 TAHUN

 KL (1)

 

Saya nak kongsi pengalaman saya setelah menggunakan produk DARA ANGGUN SET RAWATAN SENSITIF DAN JERAWAT. Sebelum ni saya memang xda masalah kulit muka tapi sejak saya sibuk dengan kerja, saya jarang menjaga kulit muka. Akhirnya muka saya ada naik jerawat dan berminyak. Pada mulanya saya ingat senag je nak atasi masalah ni tapi sebenarnya susah. Saya bertambah risau dan panik  apabila kawan2 tegur muka saya tak cantik dan licin macam dulu. Sebab malu dan risau, saya cuba beli macam2 produk kecantikan tapi masalah muka saya masih naik jerawat jugak…Aduh..risaunya hati saya. tapi bila baca iklan kat internet, saya cuba produk DARA ANGGUN. Syukur sangat2 taw sebab masa try pakai sabun beras tu jerawat jadi kecut. Tambah2 pakai night repair tu, parut hitam jerawat jadi hilang dan sekarang kulit saya jadi cantik, licin dan tiada masalah jerawat lagi. Terima kasih DARA ANGGUN kerana dapat mengembalikan kecantikan kulit saya.

 

 

 

 

SHA 25 TAHUN

vvv

Dulu saya pernah mengalami masalah muka yang berjerawat. Banyak produk saya cuba untuk mengatasi masalah yang saya alami. Apabila mencuba produk DARA ANGGUN ni hanya dalam beberapa minggu sahaja saya dah dapat lihat perubahannya. Jerawat saya menjadi kecut apabila menggunakan sabun beras DARA ANGGUN. Oleh kerana saya kurang yakin dengan produk ni, pada mulanya saya hanya membeli set percubaan saja. Walaubagaimanapun, setelah melihat perubahan positif pada wajah saya, saya sekarang telah menjadi pelanggan setia DARA ANGGUN. Alhamdulillah….kulit muka saya kini menjadi cantik, licin dan berseri malahan jerawat tidak tumbuh lagi. Terima kasih Dara Anggun..

 

 

 

 

Ida – 26 Tahun

296300_571603966206898_222515479_n 

Sebelum ni muka saya kusam, gelap dan juga ada parut jerawat. Saya dah cuba pelbagai produk kecantikan..yang murah dah cuba..apatah lagi yang mahal..tp kesannya tetap sama..tp apabila saya diperkenalkan oleh rakan saya tentang produk DARA ANGGUN ni, saya rasa tertarik untuk mencuba set jerawat. Masa2 saya tinggalkan semua produk yang saya gunakan termasuklah pencuci muka pun..saya terus mencuba set jerawat DARA ANGUN dan apabila dah 2 minggu saya gunakan secara teratur, saya gembira sangat sebab bila jumpa kawan2,mereka puji dengan wajah saya sekarang..Kata mereka, saya makin cantik sekarang..Muka bersih tanpa parut jerawat. Saya memang sukalah guna produk ni dan sekarang saya masih menggunakannya!!terima kasih DARA ANGGUN dan kawan saya juga sebab perkenalkan produk ni pada saya..

 

LA-26 TAHUN
549942_518723918161570_932874896_n

Dulu saya mengalami kulit muka berminyak dan berjerawat. Saya sudah mencuba pelbagai produk kecantikan tetapi masalah yng saya alami masih tidak dapat diselesaikan. Saya tidak mudah berputus asa dan mencuba produk DARA ANGGUN. SAYA menggunakan set rawatan sensitif dan jerawat. Pada mulanya saya kurang yakin dengan produk ini, namun setelah saya melihat perubahan pada wajah saya, saya sangat gembira. Setelah menggunakan produk DARA anggun, masalah kulit berminyak dan jerawat tiada lagi. Saya sangat gembira dengan perubahan ini. Terima kasih DARA ANGGUN

 

FARIDAH- 24 TAHUN

62128_502089763158319_371328726_n (1)

Kulit muka yang gelap, kusam dan berjerawat menjadikan saya risau dan sentiasa murung. Oleh itu, bagi mengubah penampilan saya, saya telah mencuba banyak produk kecantikan tetapi masalah yang saya hadapi masih tidak berubah. Kadang-kadang saya berputus asa dan tidak mahu mencuba produk kecantikan lagi. Namun begitu, kakak saya telah memberitahu saya supaya mencuba PRODUK DARA ANGGUN kerana kawannya telah mencubanya dan jerawat hilang serta muka semakin cerah berseri. Atas saranan kakak saya itu, saya telah mencuba SET RAWATAN SENSITIF DAN JERAWAT. Saya tidak menyangka perubahan ketara berlaku selepas saya menggunakannya dimana kulit saya bertambah cerah, licin dan jerawat hilang. Sekarang saya sangat berterima kasih kepada DARA ANGGUN kerana mengembalikan keyakinan saya semula.

 

 

 

TESTIMONI TERBARU

 

HA

Nombor Akaun

Nombor Akaun
ENIQ WORLD ENTERPRISE
ads 100
RHB : 20305360002038
ads 100
MAYBANK : 553104420573

Iklan Dara Anggun

bermula 04/2013 - 03/2014

ads 100

Stokis Bergerak
Sila hubungi untuk mendapat khidmat stokis bergerak kami
ads 100
Perkhidmatan

ads 100

ads 100