Kalendar
June 2017
S M T W T F S
« Apr    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Kotak Pesanan
14427 spams blocked
Last Message
0 minute
 ago
  •  
+ -
Pautan Facebook

Set Jeragat

 

601671_592115044155790_1747769710_n

AIN- 25 TAHUN 404869_320846141282683_484140489_n

Sebelum ini saya sentiasa sedih dan kurang yakin dengan penampilan saya.. Sebenarnya masalah kulit gelap, kusam, dan muka sentiasa nampak pucat menyebabkan saya malu untuk bertemu rakan2. Namun begitu, semuanya berubah macam mimpi apabila saya mencuba produk DARA ANGGUN. Saya telah mencuba SET RAWATAN NORMAL DAN JERAGAT. Hasilnya sangat menakjubkan….kulit saya nampak lebih cerah, licin serta tidak kusam lagi.Sekarang muka saya nampak bertenaga dan tidak pucat lagi…ramai kawan2 bertanya saya apa rahsia kulit saya cantik berseri…saya sangat berpuas hati dan ingin megucapkan terima kasih kepada DARA ANGGUN  kerana berjaya mengubah kehidupan saya.Kini saya lebih gembira dan yakin dengan penampilan saya.

 

 

 

LISS 26 TAHUN

nh

Sungguh menakjubkan!!! setelah menggunakan produk kosmetik Dara Anggun, keyakinan saya semakin bertambah dan saya lalui hari2 yang sangat menceriakan…saya nak kongsi dengan semua orang pengalaman saya menggunakan produk nie…Korang nak taw tak??? sebenarnya saya tidaklah mengalami masalah kulit muka yang serius. Kulit muka saya cuma gelap dan berminyak jer…tapi saya dah usaha banyak kali nak hilangkan minyak kat muka dan nak nampak cerah semulajadi. Bila pakai sesetengah produk ni kan, mula2 ada perubahan, tapi bila kita jarang2 pakai mesti muka berminyak balik. Bila saya dengar iklan kat radio tu, rase nak cuba jer produk ni. Nampak mcm best jer..Betullah…bila saya guna produk ni, muka saya tidak berminyak dan kulit muka menjadi cerah sekata…wow!!! betul2 menakjubkan. tapi saya bersyukurla dengan perubahan sekarang kawan2 dan teman terdekat ramai yang puji dan saya bagitahu rahsianya guna SET PENCERAHAN NORMAL & JERAGAT. Saya bukannya nak pujian, tapi apa salahnya kita nampak cantik.HEHE…terima kasih dara anggun. 

 

 

 

 

 

NURUL  24 TAHUN

mn

Saya nak kongsi pengalaman saya setelah menggunakan Produk kecantikan DARA ANGGUN. Saya sebenarnya mengalami masalah kulit muka gelap, pori terbuka dan kusam. Saya ada cuba produk kecantikan lain dan kaedah tradisional tapi muka saya still tak berubah…kawan2 cakap try produk DARA ANGGUN sebab dia pakai dan dia cakap ok. Memang saya tengok muka dia dulu kusam dan gelap dah jadi cerah berseri. Saya nak cuba kosmetik DARA ANGGUN ni tapi kurang yakin la…tapi sy cuba jugak mana taw menjadi…ternyata sangat berkesan betulla produk ni..hehe..saya gembira sangat. Dalam beberapa minggu kulit saya cerah, pori2 terbuka pun dah xde sb saya guna astrigen tu…suka sangat taw. Bila jumpa kawan2 lak, mereka tegur perubahan kulit muka saya yang semakin cantik sekarang, saya kongsila pengalaman saya guna produk ni…hehe.Perubahan ni membuatkan saya gembira dan bertambah ceria…So sekarang saya dah jadi pengguna setia DARA ANGGUN. Terima kasih DARA ANGGUN

 

normal ...

Masalah kulit gelap dan kusam menjadikan ku sentiasa sedih dan kurang ceria. Walaubagaimanapun, keajaiban telah berlaku setelah aku mencuba produk kosmetik DARA ANGGUN set pencerahan normal dan jeragat. Memangla pada mulanya aku kurang yakin nak cuba produk ni, tapi aku tak putus asa cuba jugak..sangat menakjubkan, hanya dalam beberapa minggu sahaja kulitku yang dulunya kusam menjadi cerah berseri dan kawan2 ada bertanya kenapa perubahan kulitku ketara…haha.gembira sangat tau. Terima kasih DARA ANGGUN sebab berjaya megembalikan keceriaanku dan menjadikan kulitku cerah dan cantik berseri.

 

 

 

 

 

ZA- 26 TAHUN 
188307_532503840116911_1797640805_n

Saya mengalami masalah kulit kusam dan gelap serta jeragat. Kawan-kawan selalu menegur saya supaya menjaga penampilan saya. Masalah yang saya alami ini menjadikan saya sentiasa sedih dan kurang yakin apabila berhadapan dengan kawan-kawan dan saudara mara. Pada suatu hari kawan saya telah memperkenalkan produk DARA ANGGUN. Saya telah mencuba SET PENCERAHAN NORMAL DAN JERAGAT. Saya sangat gembira sekali kerana setelah menggunakan produk ini, saya dapati kulit muka saya semakin cerah, jeragat hilang dan kulit bertambah cantik. Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada DARA ANGGUN kerana berjaya mengembalikan keyakinan serta mengubah penampilan diri saya. kini ramai kawan-kawan memuji kulit saya cerah dan cantik berseri.

 

TESTIMONI TERBARU

 

HE

 

 

 

 

 

HD

 

 

 

 

 

 

HC

 

 

 

 

 

HB

 

 

 

 

 

HF

 

Nombor Akaun

Nombor Akaun
ENIQ WORLD ENTERPRISE
ads 100
RHB : 20305360002038
ads 100
MAYBANK : 553104420573

Iklan Dara Anggun

bermula 04/2013 - 03/2014

ads 100

Stokis Bergerak
Sila hubungi untuk mendapat khidmat stokis bergerak kami
ads 100
Perkhidmatan

ads 100

ads 100